قهوه سانتوس

وایت چاکلت ماسالا سانتوز

(قهوه سانتوز )،سانتوس شهری در ایالات سائوپائولو و کشور برزیل است .

Santos

محصولات سانتوس شامل :

  1. چای ماسالا سانتوس chai santos , tea santos
  2. پودر هات چاکلت سانتوس hot chocolate
  3. پودر وایت چاکلت سانتوس white chocolate
  4. پودر کاکائو سانتوس chocolate cocoa powder
  5. قهوه ترک سانتوس turkish coffee

چای ماسالا سانتوس

چای ماسالا سانتوس chai santos , tea santos

یک نوع چای با خاصیت گرم که معمولا از ترکیب ادویه های هندی چون هل ، زنجبیل ، دارچین و …  درست شده است . چای ماسالا سانتوس از خواص و مزایای بی شماری برخوردار است.  از جمله : جلوگیری از سرماخوردگی و گرفتگی بینی ، تقویت کننده و تامین انرژی ، تقویت قوای جنسی ، تقویت سیستم ایمنی بدن ، کمک به هضم غذا و …. .

با نوشیدن چای ماسالا سانتوس می توانید فشار خون و دیابت  خود را کنترل کنید و کاهش وزن نیز داشته باشید . شما میتوانید با خرید چای ماسالا سانتوس از سایت قهوه گرام در منزل برای خود یک چای ماسالا خوشمزه و مقوی تهیه کنید

قیمت چای ماسالا سانتوس

۲۵۰ گرم: ۵۰۰/۲۵

و  یک کیلو گرم : ۹۰ هزار تومان .

. برای خرید چای ماسالا به بخش فروشگاه سایت رفته و سفارش خود با ثبت کنید.  همچنین خرید عمده چای ماسالا از طریق سایت نیز امکان پذیر میباشد.


شکلات داغ سانتوس

 هات چاکلت سانتوس hot chocolate 

همیشه یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین نوشیدنی های جهان  بوده و هست  و مورد استقبال فراوان قرار گرفته است.  شکلات داغ سانتوس را در هر ساعتی  میتوان میل کرد ولی اگر در صبح مصرف شود فوایدش برای بدن چندین برابر می‌شود.  میتواند جایگزین مناسبی به جای قهوه و یا چای باشد .

برای خرید هات چاکلت در کرمان به بخش فروشگاه قهوه گرام مراجعه کنید.

قیمت هات چاکلت سانتوس : ۷۲ هزار تومان . وزن : ۱ کیلو گرم

 

 


وایت چاکلت سانتوس  white chocolate

محتویات این نوع پودر شکلات با شکلات های معمولی  متفاوت است و حاوی ذرات غیر چربی دانه های کاکائو نمیباشد . این نوع شکلات از اضافه کردن شکر و شیر به کره کاکائو و وانیل و سایر طعم دهنده ها حاصل میشود. از پودر شکلات سفید سانتوس میتوان برای تزئین کیک و میلک شیک استفاده کرد و یا به عنوان نوشیدنی گرم میل نمود که حالت شیری و خوشمزه آن یاد آور شکلات های سفید دوران کودکی میباشد.

قیمت وایت چاکلت سانتوس : ۸۹ هزار تومان . وزن : ۱ کیلو گرم

برای خرید انواع پودر شکلات سانتوس در کرمان به بخش فروشگاه سایت قهوه گرام رفته و سفارش خود را ثبت کنید . همچنین امکان سفارش به صورت عمده از طریق سایت امکان پذیر میباشد.

 

 

 


پودر کاکائو سانتوس

chocolate cocoa powder

پودر کاکائو از تحت فشار قرار دادن لوبیای کاکائو  و حذف کره آن حاصل میشود . کاکائو علاوه بر محبوبیت و کاربرد آن در تهیه انواع شکلات و کیک  ترکیبات مهمی دارد که برای سلامتی بسیار مفید میباشد. کاکائو یکی از غنی ترین منابع پلی فنل هاست که آنتی اکسیدان های طبیعی هستند که در مواد غذایی  مانند میوه و سبزیجات ، چای و شکلات یافت میشود که خواصی از جمله کاش التهاب،  جریان خون بهتر ، کاهش فشار خون و بهبود سطح قند و کلسترول خون هستند.  با مصرف پودر کاکائو سانتوس از خواص آن بهره مند شوید و آرامش را مهمان روان خود کنید. و نا گفته نماند که پودر کاکائو سانتوس تاثیر فوق العاده ای بر روی کاهش میزان استرس خانم های بادرار و در نتیجه بهبود خلق و خوی نوزادان نیز دارد .

قیمت پودر کاکائو سانتوز ۱۲۰ هزار تومان.  و وزن آن یک کیلوگرم میباشد.

برای خرید پودر کاکائو سانتوز در کرمان به بخش فروشگاه سایت رفته و سفارش خود را ثبت کنید .

خرید عمده پودر کاکائو santos از طریق سایت امکان پذیر میباشد.


پودر قهوه ترک سانتوس

turkish coffee

این نوع قهوه در کشور های خاورمیانه از جمله ترکیه ، ایران و یونان ایجاد شده. قهوه ترک سانتوس از دانه های مرغوب و برشته شده ی قهوه تهیه شده است و یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها میباشد . طعمی مرغوب دارد و و حتی میتوان آن را بدون هر گونه شیرینی آن را سرو کرد . از خواص قهوه ترک میتوان به جلوگیری از سرطان روده بزرگ و همچنین کاهش سنگ صفرا اشاره کرد .

برای خرید پودر قهوه ترک سانتوز در کرمان به بخش فروشگاه سایت رفته و سفارش خود را ثبت کنید . . خرید عمده قهوه ترک  santos از طریق سایت امکان پذیر میباشد.

1 دیدگاه برای “قهوه سانتوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی قهوه گرام

×